سرخط خبرها:
در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان بیان شد:
استاندار سمنان: یک ریال از اعتبارات استانی نباید برگشت بخورد
استاندار سمنان گفت: حتی یک ریال از اعتبارات استانی توسط دستگاه های اجرایی نباید برگشت بخورد، مدیران تمام تلاش و اهتمام خود را در این زمینه با توجه به فرارسیدن پایان سال مالی، بکارگیرند.
به گزارش روابط عمومی، تشریفات و امور بین الملل استانداری سمنان؛ سید محمد رضا هاشمی، استاندار سمنان رور شنبه 10 شهریور 1403 در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان در محل سالن جلسات یادگار امام(ره) استانداری گفت: بالغ بر 2 هزار و 860 میلیارد تومان اعتبار استانی اعم از نقدی و غیر نقدی است که تاکنون‌ 76 درصد جذب شده و تا پایان سال مالی باید این عدد به 100 درصد برسد.
وی افزود: برگشت اعتبارات استان توسط دستگاه های اجرایی، به هیچ عنوان زیبنده استان نیست، اقدامات و تمهیدات لازم برای جذب حداکثری اعتبار در استان اندیشیده شود.
هاشمی خاطر نشان کرد: سرشماری کشاورزی سال 1403 فرصت بسیار مطلوب و مغتنمی برای رشد و پویایی بیشتر است، لذا دستگاه های اجرایی در راستای اجرای هرچه بهتر این مهم نهایت همکاری و تعامل را داشته باشند.
وی بیان داشت: برگزاری مطلوب سرشماری کشاورزی می تواند به نوعی آمایش سرزمینی در حوزه پتانسیل ها و ظرفیت های بخش کشاورزی در راستای برنامه ریزی مدون و دستیابی به موفقیت های بعدی باشد.
استاندار سمنان با اشاره به فرارسیدن ایام عزاداری دهه پایانی ماه صفر، گفت: تمامی دستگاه های اجرایی به صورت آماده باش کامل تمام ظرفیت های موجود را برای ارائه خدمات مطلوب به مسافران و زائران در سطح استان به کار گیرند.
تاریخ:
1403/06/10
تعداد بازدید:
376
منبع:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:0 تعداد کل امتیازها:0
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
Powered by DorsaPortal